Suzanne Kakkos manager nieuw Haarlem Convention Bureau

Suzanne Kakkos start per 6 februari als manager bij het nieuwe Haarlem Convention Bureau (HCB), dat onderdeel wordt van Haarlem Marketing. Zij zal zich, in samenwerking met de directie van Haarlem Marketing, bezighouden met de opstart van het HCB en de dagelijkse leiding op zich nemen.

Suzanne heeft ruime ervaring in de meeting- en congreswereld. De afgelopen jaren was zij werkzaam als sales- en marketingmanager bij Edel Events (Het Sieraad) in Amsterdam en als bestuurslid van Unique Venues of Amsterdam.

Haarlem Convention Bureau
Het vermarkten van Haarlem als eersteklas zakelijke bestemming wordt door het Haarlemse bedrijfsleven en de gemeente Haarlem gezien als een prioriteit. Haarlem heeft de zakelijke bezoeker met haar uitstekende faciliteiten, prachtige binnenstad en goede ligging ten opzichte van Amsterdam en Schiphol veel te bieden. Steviger promotie van Haarlem als zakelijke bestemming geeft het zakelijk bezoek een impuls en biedt een stimulans aan de lokale economie. Daarom wordt met advies van de Haarlemse MICE-Adviesraad per februari 2017 het Haarlem Convention Bureau opgericht als onderdeel van Haarlem Marketing. Het HCB gaat zich actief bezighouden met het acquireren van zakelijke bijeenkomsten en congressen.

De MICE adviesraad bestaat uit:
Anne-Marije Hoogenboom (Philharmonie/Stadsschouwburg), Niels Piscaer (Van der Valk Haarlem), Frans van Cappelle (Stempels), Bernard Lensink (Duin en Kruidberg), Frans Funnekotter (Hart), Esther Brasser en Leontine Splinter (Haarlem Marketing)

Voor de financiering van HCB heeft Gemeente Haarlem voor een periode vier jaar een bedrag van € 30.000,-  per jaar beschikbaar gesteld, Haarlem Marketing staat garant voor eenzelfde bedrag en ook de Haarlem MICE Partners (hotels en locaties) hebben toegezegd € 30.000,- mee te financieren.


Foto: Suzanne Kakkos