De Haarlem Midweek Commercial op nationale televisie!
29-09-2021
Een belangrijk ijkpunt van de Haarlem Midweek campagne is de tv-commercial, die onlangs is opgenomen in de stad en gepland wordt uitgezonden tussen 27 september t/m 10 oktober, op de NPO. Deze commercial betreft een tv reclame, die circa 3 keer gezien wordt door 3.016.000 personen. Rondom dezelfde data zullen er tevens door heel Nederland mupi’s met de midweek campagneposter te zien zijn. Via de website visithaarlem.com/midweek verbinden we offline en online met elkaar. Daarnaast zullen we in dezelfde periode een social media en display campagne starten. Dit houdt in dat u de Midweek Haarlem campagne terug gaat zien op alle social media kanalen, maar bijvoorbeeld ook op nu.nl. Zo zijn we overal tegelijkertijd zichtbaar.
Het opnemen van de TV-commercial is mede door de samenwerking met diverse partners een groot succes geworden. Wij willen de volgende partners dan ook graag bedanken: het Frans Hals Museum (locatie Hof), het Teylers Museum, Restaurant ML , Boutiquehotel STAATS, Museum van de Geest, Differenza, Crème Fresh en PUC Bags. Wij danken tevens onze regisseur Dennis Nieuwendijk van Bureau Branded en filmmaker Phong Huynh voor de fijne samenwerking.