alex-dudar-YuZ3w3AeeBY-unsplash

Midweek TV Commercial

De Haarlem Midweek Commercial op nationale televisie!

29-09-2021

Een belangrijk ijkpunt van de Haarlem Midweek campagne is de tv-commercial, die onlangs is opgenomen in de stad en gepland wordt uitgezonden tussen 27 september t/m 10 oktober, op de NPO. Deze commercial betreft een tv reclame, die circa 3 keer gezien wordt door 3.016.000 personen. Rondom dezelfde data zullen er tevens door heel Nederland mupi’s met de midweek campagneposter te zien zijn. Via de website visithaarlem.com/midweek verbinden we offline en online met elkaar. Daarnaast zullen we in dezelfde periode een social media en display campagne starten. Dit houdt in dat u de Midweek Haarlem campagne terug gaat zien op alle social media kanalen, maar bijvoorbeeld ook op nu.nl. Zo zijn we overal tegelijkertijd zichtbaar.

Het opnemen van de TV-commercial is mede door de samenwerking met diverse partners een groot succes geworden. Wij willen de volgende partners dan ook graag bedanken: het Frans Hals Museum (locatie Hof), het Teylers Museum, Restaurant ML , Boutiquehotel STAATS, Museum van de Geest, Differenza, Crème Fresh en PUC Bags. Wij danken tevens onze regisseur Dennis Nieuwendijk van Bureau Branded en filmmaker Phong Huynh voor de fijne samenwerking.

Haarlem