valk

Van der Valk Hotel Haarlem

Kom groen vergaderen aan de rand van Haarlem! Voor iedere bijeenkomst een geschikte ruimte! Deze perfecte vergaderlocatie aan de A5 en A9 en beschikt over ruime multifunctionele zalen, met de nieuwste AV apparatuur, verdeeld over 2 etages. Daarnaast beschikt het hotel over een gratis en ruim parkeerterrein, 315 hotelkamers, een restaurant en een sfeervolle bar. Hiermee zijn de mogelijkheden van een zaal huren eindeloos!

Van der Valk Hotel Haarlem biedt volop mogelijkheden voor het organiseren van een zakelijke bijeenkomst. Met 20 multifunctionele zalen, waaronder 4 boardrooms, bieden zij voor iedere gelegenheid een passende zaal. Gelegen op 15 minuten rijden vanaf Schiphol, op 2 minuten van de snelwegen A5 en A9 en met een goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer, is het de perfecte locatie voor u en uw gasten.

Gratis parkeren met mogelijkheid tot elektrisch laden op één van de 400 parkeerplaatsen, waar ook bussen gratis kunnen parkeren.

Omdat iedere bijeenkomst gebaat is bij lekker eten en drinken, besteedt Van der Valk Hotel Haarlem hier extra aandacht aan in Restaurant Martinus. U kunt bijvoorbeeld uitgebreid lunchen, om daarna weer vol energie verder te vergaderen. Maar ook genieten van de perfecte hapjes gedurende een congresdag of intiem dineren in de avonduren behoord tot de mogelijkheden.

Bij Van der Valk Hotel Haarlem geniet u van de kwaliteit en van de professionele benadering van een door de wol geverfd hospitality team. Het is zowel thuiskomen als landen in een zakelijke omgeving waar u werkelijk alles onder 1 dak vindt: alles voor overnachtingen, vergaderingen, congressen, seminars, buffetten, diners, feesten op maat en sportieve activiteiten.

Facts & Figures:

4 boardrooms, geschikt voor 2 tot 13 personen.
16 zalen met flexibele opstelling, geschikt tot 1000 personen.
Combinaties van verschillende zalen mogelijk.
2 vergaderetages, ook exclusief te huren.
2 Business lounges, te gebruiken als ontvangst -en/of pauzeruimte.
Gebruik van audiovisuele hulpmiddelen zoals beamer en projectiescherm.
Zaalgrootte varieert van 38m2 tot 840m2
Arrangementen inclusief onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank en diverse lekkernijen.
Arrangementen uit te breiden met lunch(buffet) en/of luxe 3-gangen diner of Live Cooking buffet.
314 comfortabele hotelkamers, waaronder 3 luxe suites.
Teambuildingsactiviteiten i.s.m. diverse partners.
Op loopafstand van het centrum
Gratis parkeergelegenheid
Green Key Gold gecertificeerd

Locatie en contact

Van der Valk Hotel Haarlem

Contact

Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem

Informatie

Kom groen vergaderen aan de rand van Haarlem! Voor iedere bijeenkomst een geschikte ruimte! Deze perfecte vergaderlocatie aan de A5 en A9 en beschikt over ruime multifunctionele zalen, met de nieuwste AV apparatuur, verdeeld over 2 etages. Daarnaast beschikt het hotel over een gratis en ruim parkeerterrein, 315 hotelkamers, een restaurant en een sfeervolle bar. Hiermee zijn de mogelijkheden van een zaal huren eindeloos!

Van der Valk Hotel Haarlem biedt volop mogelijkheden voor het organiseren van een zakelijke bijeenkomst. Met 20 multifunctionele zalen, waaronder 4 boardrooms, bieden zij voor iedere gelegenheid een passende zaal. Gelegen op 15 minuten rijden vanaf Schiphol, op 2 minuten van de snelwegen A5 en A9 en met een goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer, is het de perfecte locatie voor u en uw gasten.

Gratis parkeren met mogelijkheid tot elektrisch laden op één van de 400 parkeerplaatsen, waar ook bussen gratis kunnen parkeren.

Omdat iedere bijeenkomst gebaat is bij lekker eten en drinken, besteedt Van der Valk Hotel Haarlem hier extra aandacht aan in Restaurant Martinus. U kunt bijvoorbeeld uitgebreid lunchen, om daarna weer vol energie verder te vergaderen. Maar ook genieten van de perfecte hapjes gedurende een congresdag of intiem dineren in de avonduren behoord tot de mogelijkheden.

Bij Van der Valk Hotel Haarlem geniet u van de kwaliteit en van de professionele benadering van een door de wol geverfd hospitality team. Het is zowel thuiskomen als landen in een zakelijke omgeving waar u werkelijk alles onder 1 dak vindt: alles voor overnachtingen, vergaderingen, congressen, seminars, buffetten, diners, feesten op maat en sportieve activiteiten.

Facts & Figures:

4 boardrooms, geschikt voor 2 tot 13 personen.
16 zalen met flexibele opstelling, geschikt tot 1000 personen.
Combinaties van verschillende zalen mogelijk.
2 vergaderetages, ook exclusief te huren.
2 Business lounges, te gebruiken als ontvangst -en/of pauzeruimte.
Gebruik van audiovisuele hulpmiddelen zoals beamer en projectiescherm.
Zaalgrootte varieert van 38m2 tot 840m2
Arrangementen inclusief onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank en diverse lekkernijen.
Arrangementen uit te breiden met lunch(buffet) en/of luxe 3-gangen diner of Live Cooking buffet.
314 comfortabele hotelkamers, waaronder 3 luxe suites.
Teambuildingsactiviteiten i.s.m. diverse partners.
Op loopafstand van het centrum
Gratis parkeergelegenheid
Green Key Gold gecertificeerd

Haarlem

Aanmelden